top of page

חדשנות חווייתית לארגונים

 סדנאות מעשיות וליווי ממוקד להשגת מטרות עסקיות ואסטרטגיות.

שירות זה נועד למנהלים בכירים וצוותי פיתוח ושיווק, ומבוסס על גישתי לפיתוח חוויות משתמש חדשניות, שמתחברות לערכי המותג ולצורכי השוק המשתנה. בעזרת שילוב חשיבה עיצובית (Design Thinking), עקרונות אינטראקציה בין אדם למחשב (HCI) וסטוריטלינג אפקטיבי, נבנה יחד מוצרים ושירותים פורצי דרך, תוך שיפור משמעותי בחוויית המשתמש ובמיתוג העסקי.

למי זה מתאים?

למנהלים בכירים ומובילי חדשנות שרוצים להוביל תהליכי שינוי ולהתאים את האסטרטגיה העסקית שלהם לצורכי השוק העדכניים ע״י מחקר, אפיון מעמיק ובתהליך שיטתי סדור, מהיר ויעיל. בשירות זה תקבלו כלים ליצירת חדשנות, הובלת שינויים וצמיחה דרך חיבור ערכי בין הארגון לקהל היעד.

לאנשי פיתוח, שיווק ופרסום, המפתחים מוצרים ושירותים לצרכנים ומבקשים לייצר חוויית משתמש ממוקדת ומותאמת. תהליכי העבודה והכלים שמציע השירות מקנים לצוותים כלים ליצירת חוויות מותג סוחפות, הכוללות מסע לקוח רגשי ומותאם היטב.

לארגוני שירות ומכירות שממוקדים בחוויית לקוח ומחפשים להטמיע חדשנות בעבודה השוטפת, תוך חיזוק קשרים עם לקוחות ותמיכה בפעילות השיווקית.
נלמד איך שימוש בחוויית משתמש מעמיקה ובניית מותג דרך חיבור אישי מאפשרים לעובדי השירות והמכירות להבין ולהתאים את התהליך לפי הצרכים המשתנים של השוק.

קצת עליי ומה אני מביא לתחום

עם מעל 20 שנות ניסיון במגוון תפקידי תקשורת וייעוץ, בהם ניהול תקשורתי, חדשנות ועבודה במצבי משבר, אני מביא גישה הוליסטית המשלבת:
 

• הובלת פרויקטים מורכבים וארוכי טווח- ניהלתי תהליכי מיתוג, חשיבה עיצובית וחדשנות בגופים כמו בית הנשיא, עיריות ומיזמים סביבתיים כמו פארק חירייה.
 

• שימוש בטכניקות סטוריטלינג ו-HCI- הבנה עמוקה ביישום עקרונות של חוויית משתמש וסטוריטלינג ליצירת מוצרים ושירותים המחוברים לערכי החברה.

למה זה תהליך ליווי חובה לארגונים?

הפתרון מחבר בין ערכים ארגוניים לבין שינויים בשוק, באופן שמבטיח רלוונטיות והשפעה. ארגונים שרוצים להיות בחוד החנית זקוקים לא רק למוצרים חדשניים, אלא גם לתהליכי עבודה שמעודדים שיתוף פעולה וחיבור בין העובדים למותג.

השירות מקנה למנהלים ולצוותים את הכלים למצב את המותג, לפתח מוצרים ושירותים חדשים עם אוריינטציה דיגיטלית וטכנולוגית ולהגיב לצורכי השוק במהירות ובאופן מותאם. השוק כיום פועל בתנאי חוסר נאמנות לקוחות, רצון לנסות ולמצוא ללא הרף חלופות למוצרים ו/או השירותים אותם הארגון או החברה מעניקים. ללא היכולת להמציא את עצמך מחדש מעת לעת, ללא היכולת לזהות ולהתאים את הארגון לתנאי שוק חדשים, לשינויים במגמות הצריכה, הארגון עלול למצוא את עצמו במדרון חלקלק העלול לסכן את המשך קיומו במתכונת המוכרת לו.

מתעניינים בשירות? רוצים לשמוע פרטים נוספים?
השאירו פרטים ואצור קשר בהקדם.

יצירת קשר

  • ערך דני דויטש בויקיפדיה
  • Facebook
  • LinkedIn

מזמין אתכם לפנות אליי לקבלת פרטים והזמנת השירותים שאני מציע.
אדאג לשוב אליכם בהקדם. 

© כל הזכויות שמורות לדני דויטש- תקשורת, מיתוג וסדנאות העשרה 2025

bottom of page